måndag 3 november 2014

Vinnarna är.....

Vinnarna är dragna i Tandborst tävlingen från Humble Brush.

Vinnarna är:

Ellen som skrev :
Vilken fin tävling, vill jättegärna delta! Något som jag alltid är noga med i vardagen för att minska belastningen på miljön är att sopsortera/återvinna ordentligt så det skulle jag råda alla att göra. ....

Jessica som skrev:
Fina tandborstar du hittat! Mitt tips är - Plocka vad naturen erbjuder!....

Johanna som skrev:
Jag är också med! Hmm, väldigt många tips har redan blivit nämnda ovan som jag också "använder", ullbollar,...

Annika som skrev:
Åh jag är med! Mitt bästa tips? Det har blivit nämnt här flera gånger redan men KOKOSOLJA...

Sofie som skrev:
Testar gärna en ny sorts tandborste :) Bästa miljötipset..hmm..höns som äter matresterna...

Pia som skrev:
Jaaa, ny tandborste vill jag ha! Oj, miljötips... finns ju så många. Tror jag lägger flera. :) samåkning tycker jag är bra. .....

Sofia som skrev:
Oj har helt missat att sådana tandborstar ens finns! Mitt bästa möiljötips är att ta med småbarn (egna, bekantas..) ut på en "skräpplockar-promenad"...

Mariann som skrev:
Mitt tips är att istället för att köpa nyproducerade varor, se om det går att använda saker du redan har på ett nytt sätt istället för att slänga...

Caroline som skrev:
Åh! Vilken suverän tävling och supersöta tandborstar. Mitt miljöknep är att satsa på de små sakerna som gör tillsammans en stor nytta.....

Ina som skrev:
Åh precis vad jag behöver o vill ha. Mitt tips är att att aldrig köpa nytt av sånt som kan köpas begagnat


Är du en av vinnarna vänligen kontakta mig på min mail annajungara@gmail.com . 

Skriv ditt fullständiga namn och dina adress uppgifter så kommer din fabulösa miljövinst i form av en Humble brush tandborste på posten.

Hoppas ni läste varandras fina miljötips. De var lite det som var tanken. Om du inte var en av vinnarna så misströsta icke, fler fina miljövinst tävlingar är på kommande inom kort. 

6 kommentarer:

  1. Ah vad glad jag blev nu! Vilken bra start på veckan! :) Jag skickar mejl med detsamma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till vinsten, tandborsten kommer inom kort med posten :).

      Radera
  2. Hurra, vad glad jag blir! Kollade faktiskt tandborstutbudet i stan medan jag var dit i ett annat ärende idag och hittade inget som kan mäta sig med dessa skönheter. Bara plastskräp med utbytbara huvud. Ska bli kul att testa Humble Brush. <3

    SvaraRadera
  3. Yes! trevlig måndagsnyhet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, alltid bra med en vinst i början av veckan :).

      Radera