fredag 10 augusti 2012

Inrednings fotografering

I dag hade vi Karin Lindroos här som gjorde ett inrednings reportage om vårat hus.
Väntar med spänning på att få resultatet. Men den som väntar på något gott får vänta tills nästa år. Då kommer nämligen reportaget att publiceras i en finsk inredningstidning. Spännande, spännande.
 Passade själv på att knäppa några bilder medan allt var stylat till max, och inga leksaker eller modellerabitar låg över allt, så som det vanligtvis ser ut här.
 Har kommit i höststämning redan, så i vardagsrummet har jag inrett med orange ,bruna,gula och lila färger, förutom de beige,grå, svarta färgerna som finns där från förr.
Bokhyllan i hallen vet jag inte om jag visat ännu, men i så fall tadaaa, en bokhylla och en bänk i vår hall varsågod. Både bokhyllan och bänken fanns i huset när vi köpte det. Bokhyllan har jag funderat lite över, min gissning är att det någon gång varit en butikshylla, men jag har faktiskt ingen aning. Den har en speciell design och jag gillar den skarpt. Kanske någon av er har sett en liknande hylla och vet något mer?

 Skolesterna fyndade jag på Purmo loppisrace för 2 euro styck.

Sorry för glest bloggande under sommaren, ska försöka skärpa mig nu i höst. Önskar en fin fredagskväll till er alla.

3 kommentarer:

  1. Så jättefint och hemtrevligt det ser ut hos er!

    SvaraRadera
  2. Hej igen Anna. Jag har skickat ett meddelande åt dej på FB, om en grej i ÖT/VBL. Kan du höra av dej ganska snart?
    Anne-May
    anne-maj.wisen@ot.fi
    050-5622309

    SvaraRadera
  3. Nämen vad kul, Karin kom nämligen hit till oss efteråt :) Få se om vi hamnar i samma tidning!

    SvaraRadera