lördag 12 mars 2011

Aktion!

Vi åkte till aktion idag vid Heimbacka skola. Det aktionerades ut mängder av gamla skolplanscher, världskartor och en del fina möbler.
Gamla skolplanscher gick under klubban från 5 e upp till 50 e.
Jag bjöd på en del, men min gräns låg vid 15 e, så många gånger förlorade jag. Men två stycken planscher lyckades jag vinna budgivningen på, så de fick komma med hem. Dessa på bilden ovan gick för 50 lappen.
Någon blev en lycklig ägare till detta vackra vitrinskåp.
Dessa gula pallar hade jag velat ha, men de gick för 25 e st.
Många kartor såldes, priserna låg mellan 20 och 50 euro. Även jag fick gå hem med världen i min hand, och en något tunnare plånbok. ( Visar senare vad jag kom hem med).

1 kommentar:

  1. Ojojoj! Jag blir så sugen på auktion, de där gula pallarna, ojoj så fina de är!

    SvaraRadera