söndag 21 oktober 2012

Söndagsbild

Under den mörkare halvan av året måste jag ha en stickning i händerna då man sitter i tv soffan om kvällarna. Det hör liksom till på något vis, då är det ju ingen skillnad om det kommer något bra på tv eller ej, för jag har ju min stickning.
Just nu håller jag på med ett dubbelt stickat pannband för kyligare dagar.
I år har hösten bidragit med en hel del regn, så vi får hoppas att de kommer
lite sköna soliga dagar framöver, så man kan njuta in i det sista av hösten innan snön faller.
Skön söndag till er alla!

2 kommentarer:

  1. Här blir det virkning i soffan, för sticka kan jag inte. Men jösses vad jag önskar att jag hade tålamod att lära mig.

    Önskar dig en fin söndagkväll!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hitta en ny fin blogg. Har nu suttit länge och tittat och läst "hos dig". Roligt skrivet och en härlig blandning av inredning och pysseltips. Vilket otroligt husprojekt ni håller på med. Vilket fantastiskt hus, och så stooort! Är själv intresserad av byggnadsvård, och det är så kul att se när folk verkligen återanvänder det som finns. Tittar in igen" MVH fr Värmländska Mitt Egnahem

    SvaraRadera