torsdag 29 september 2011

Bingo på loppis

 I dag fick jag BINGO på loppis, då jag hittade detta BINGOspel. Jag som älskar att spela bingo. Men inte den sortens bingospel man i vanliga fall tänker på, med stora upplysta hallar och spelgalna pangsionerer.
Utan då jag bodde i Åbo spelade jag och mina polare bingo på måndags kvällarna på en pub som hette Kuka. Om man fick BINGO så van man drinkar eller knasiga saker. Jätte kul! Har saknat att spela bingo.

Så nu tänker jag garanterat ordna egna bingokvällar i goa vänners lag.
Spelet fanns i denna fina ask, de kunde jag aldrig ha anat om jag inte öppnat den. Så detta är ett praktexempel på att man ska rota över allt på loppis för att hitta de bästa fynden.
Sockersöt ask, kul spel, jag är nöjd och lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar